תשתיות SharePoint

ללקוחות רבים עדיין קיימת חוות SharePoint On-Premise בתוך הארגון.
חוזה השרות מאפשר הקצאת מומחה לתמיכה טכנית וטיפול בתקלות במערכת (תמיכה טלפונית, השתלטות מרחוק, הגעה לאתר במקרה הצורך)
הפעילות תתבצע ע"י מומחה SharePoint Server בעל נסיון רב בתחום התשתיות, מערכות ההפעלה ויישומים רבים. בעת תקלה, ההסכם מאפשר לכם לפנות ישירות למומחה התמיכה לבקשת סיוע, ייעוץ, העברת שאילתות לגורמים נוספים וכו', וזאת בהתאם לתכולת חוזה השרות 

במסגרת השירותים שאנו נותנים:

  • פתרון תקלות טכניות ב- SharePoint /
  • התקנת עדכוני מערכת SharePoint + SQL Server + Project Server(Service Pack , Cumulative Update) בתיאום מראש
  • בדיקות יזומות של המערכת בתאום מראש ושליחת דו"ח תחזוקה דוח תחזוקה הכולל בדיקת DB ,בדיקה של גיבוי ושחזור נתונים ועוד